Tuesday, October 18, 2011

Makanan yang sangat sangat tidak patut dimakan.

Oh Shittttt.......cuba teka apakah benda yang nampak menyelerakan ni.


ok...stop talk shit fakah! makanan ni ialah Rocky Mountain Oyster atau lebih dikenali sebagai Testikel lembu. atau dalam bahasa kasar, BIJI lembu. ok, puas hati? lol
dalam kalangan masyarakat di Amerika Utara, makanan istimewa ini merupakan makanan yang digemari ramai. (dan aku pasti ramai juga yang x menggemari makanan ni.) so sekarang aku nk bg u ol tgk macamana rupa makanan ni sebelum diproses sehingga menjadi menyelerakan spt ini. orang kata, rasa benda ni sama ngan rasa 'pedal ayam... betul?




selain dari tu, ada lg makanan lain yang sangat-sangat watdehel.

salah satu contohnya, gambar di bawah ni.

ok guys...gambar dibawah ni nampak menyelerakan.tp sebnarnya ia adalah sandwich otak lembu. ni merupakan hidangan istimewa di Ohio River Valley. well guys,anyone wanna try this? hahaha..

selain daripada biji lembu dan sandwich otak, ada lg makanan yang mungkin menarik perhatian anda. salah satu ialah balut.

Balut? apa tu? belut ke?

no madafakah! it's BALUT.not Belut...no typos here,"BEACH!". lol. now that's typo

Balut merupakan makanan istimewa di filipina. dikatakan makanan ni berasal daripada China. balut ialah telur yang diperam selama beberapa hari.Telur itik yang disenyawakan akan dibiarkan selama beberapa hari.selalunya sehingga 12 hari bai membenarkan embrio untuk membentuk. setelah itu, telur telur yang mempunyai embiro separuh lengkap akan diasingkan untuk dimasak atau dijual. 
(that's mean those F**** bastards boiled the duckling alive. FFFUUUUUUUU)

untuk lebih info mengenai BALUT, u all boleh............


ini adalah gambar balut tadi...mungkin ramai diantara korang yang belum pernah nampak benda ni. so, sila lah view gambar ni.

di atas...balut yang dihidang bersama kicap,cuka dan cili.

can't u see the feather, bastard?


selepas melihat makanan-makanan ni, aku rasa, aku lebih rela makan biji lembu tu..






No comments:

Post a Comment