Sunday, October 16, 2011

Gambar Mayat Kucing yang SADIS. Hell Yeah! cutie lil' bastard put into fire.

Hell yeah! kebelakangan ni banyak gambar yang memaparkan kucing mati dibunuh dengan cara yang agak kejam dan super duper bastard. kali ni aku bagi semua orang tgk macamana pendera-pendera haiwan ni melakukan tugas mereka dengan cara yang agak MAFIA. lol



sebenarnya aku tertanya tanya kenapa orang syg sgt dengan kucing? sedangkan banyak lg haiwan yang manja dan boleh dibelai selain daripada haiwan ni.aku ada upload gambar kucing yg dibakar dalam laman facebook milik aku. dan aku dapat macam2 komen...lol..aku just tertawa.salah satu komen berbunyi macam ni.



"Stupid betul!!..whoever done this better bertaubat lah..or in hursh words..better die la you.."


yo Fapper! u komen gambar i seolah olah i yg buat benda tu.. FFFFUUUUUUUUUUUUU


so kepada u all diluar sana, now i present u...khas untuk anda...

the endless pain of cute lil f*****g cat!

get the hell out of here "BEACH"!! go run to the "BITCH". lol















dan Hadiah utk Pussy(kucing) lover...









LOL. get the hell out of here madafakah!

1 comment: